Data e postimit: 2018-11-22 17:43:59
Lexime: 5547
Ese per vendin tim
Lloji: Analize letrare
Tema: Shqiperia fole shqipesh
Autori: Ambeta vasku
Shkolla: Sali halili
Klasa: 9B
Qyteti: Perrenjas
E-mail: dolcenutella92@gmail.com


Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendin e tyre,arriti dhe vazhdon te shkruaje historin dhe triumfet e saj nder shekuj.
Shqiperia esht nj podium me male,kreshtathinjur ne veri,ne jug ku dimri sduket.ne lindje malet nj mbi nj,i shuan etjen perendimi e i njom brinjen Adriatiku e Joni.
Ky vend I merr zemren cdo udhetari kur e sheh,i merr jeten cdo armiku kur e prek.
Vendi ku jan malet si fusha t blerta,ku jan njerzit trima t sert,ku nuk ka rendsi cfar feje ke e vlersohesh per ate q je,ku sduan tia dine nga vjen e respektohesh,ku i thon plakes nuse e filanit,ku durohet halli mbi kufijt e xhanit,ku t marrin jetn po shave kombin,ku nga hasmerit nuk po shteret loti.
Bijte e tu si shqipe mali te mbrojten ne cdo kend me arme n dor,dhan jeten per ty e prap te paharruar n zemrat e cdo shqiptari mbetem.
Eh,sa shum sakrifica,vuajtje,lot,gjak,trimeri e mbi t gjitha lashtesi e nje flamur kuqezi mban ti q nga themelet e tua e deri n kuror.
Gjithmon ke qen ti ajo q je ulur mbi fronin e triumfit,ti qe me gjakun tend ke shkruar historin n librin legjendar the jetes,ti qe mbrojte shqipen gjuhen e memes,ti q mekove me qumesht bijt dhe shqipet e tua,ti qe mbajte ne duar flamurin kuqezi per breza t tere qe nga arberit e deri tek un sot.
Krenohesh kudo n bot me Skenderbene we te mbrojti si djali shtepin,te dha force kur ne zemren tende turku kishte ngulur maja thikash si shigjeta.
Por,mjaft me!!!
Mjaft lot,mjaft gjak e vuajtje,theve prangat e zinxhiret e roberis e mbi qiellin e kalter r liris fluturove.
Shqiperi,o mema ime, ndonese i merguar
kurr skam per te te harruar.
Jam krenare qe jam bija jote.
Jam krenare qe jam shqiptare

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: Fiori Veli · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena ky flamuri kuqezi ...
Autori: SIBORA AGOLLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: SHQIPERIA
shqiperi o nena ime ty do te kem gjithmone ne zemren time. TE jemi perhere krenare qe jemi shqipetare. Shqiperi o vend i bukur te ti do jem gjithmone e lumtur e kudo qe un'te shkoj me asnje vend tjeter s'te krahasoj Se bukuria jote s'njeh kufi ...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdhu im
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me fal lumturi Ne kete bote atdhe tjeter sdua Vec shqiperia eshte per mua Ketu ska pasur trima te ndrojtur Me jete atdheun e kane mbrojtur jam Shqiptar m...
Autori: Fatlinda Bici · Lloji: Poezi lirike · Tema: clirimi i Shqiperise
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jeten e flijuan Shume atdhetare per atdheun u shuan Pikoi loti nenes,pikoi loti fmis Pikoi loti gruas,pikoi loti vllaznis U mbulua vendi me gjak trimeror ...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vaki. Nje popull te vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme Gjakmarrjen nga jeta ta largojme. Cfare faji ka nje ...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...




Komentet e fundit!

Emri: Shukrie
Email: shukrie33@gmail.com
Komenti: Nje nga eset me te mira qe nuk kam degjuar me vit Te lumtë Je më e mira



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com